اخبار دیجیتال

دیجیتال فناوری تکنولوژی موبایل لوازم جانبی

اخبار دیجیتال

دیجیتال فناوری تکنولوژی موبایل لوازم جانبی

  • ۰
  • ۰

باتری گوشی سامسونگ Galaxy J5 2017

باتری موبایل سامسونگ J5 2017 مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا اگر قصد خرید این گوشی را دارید بتوانید مقایسه درستی نسبت به سایر رقبا داشته باشید. گوشی مذکور دارای یک باتری ۳۰۰۰ هزار میلی آمپری می باشد که به نسبت گوشی گلکسی J7 2017 دارای ظرفیت باتری کمتری می باشد. چیپ جدیدی در گوشی گلکسی J5 2017 قرار گرفته است که باعث می شود تا گوشی سرعت پردازش بالایی داشته باشد. رزولوشن گوشی به لطف نمایشگر AMOLED بسیار عالی می باشد. نمایشگر گوشی ۵٫۲ اینچ می باشد که در تست های انجام شده باتری سامسونگ Galaxy J5 2017 نمره قابل قبولی دریافت کرده است. شما می توانید به راحتی یک روز کامل با گوشی کار کنید بدون اینکه نگران مصرف بی رویه باتری و تمام شدن آن باشید.

بررسی عملکرد باتری Galaxy J530

تست های انجام گرفته از گوشی حاکی از آن است که شما می توانید با این گوشی به مدت ۲۱ ساعت مکالمه داشته باشید که واقعا شگفت انگیز است. همچنین باید بدانید که گوشی های سری J به نسبت سایر گوشی های سامسونگ دارای زمان مکالمه بیشتری می باشد.

اگر اهل وبگردی هستید این گوشی به راحتی می تواند نیازهای شما را برآورده کند. تست های انجام شده نشان می دهد که این گوشی می تواند حدود ۱۰ ساعت وبگردی را به صورت مستمر برای شما انجام دهد.

  • ۹۸/۰۱/۱۵
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی