اخبار دیجیتال

دیجیتال فناوری تکنولوژی موبایل لوازم جانبی

اخبار دیجیتال

دیجیتال فناوری تکنولوژی موبایل لوازم جانبی

۸ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در اوایل هفته جاری، تصاویری منتسب به نمونه واقعی گوشی پرچمدار Pixel 3 XL گوگل منتشر شده است که طراحی احتمالی جانشین Pixel 2 XL را به نمایش می‌گذارد. با توجه به تصاویری که در اختیار داریم، پرچمدار آتی گوگل احتمالاً فاقد دوربین دوگانه خواهد بود و در قاب پشتی، طراحی دو رنگ خود را حفظ کرده است؛ ضمن اینکه به‌نظر می‌رسد Pixel 3 XL فاقد حسگر اثرانگشت درون نمایشگر باشد زیرا سنسور اثرانگشت آن در قاب پشتی جای گرفته است.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در گوشی‌های پرچمدار امسال اعمال شده، حذف حاشیه‌ی بالای نمایشگر و جای‌گزینی آن با یک بریدگی نسبتاً کوچک است. شرکت‌هایی نظیر شارپ و اسنشال، بنیان‌گذار چنین روندی در گوشی‌های هوشمند بوده‌اند و اپل نیز در اواخر سال 2017 از آیفون 10 با Notch رونمایی کرد که محل‌ جای‌گیری دوربین پیشرفته سه‌بعدی برای تشخیص چهره و بلندگوی مخاطب است؛ این روند با عرضه پرچمدار P20 Pro هوآوی در اوایل بهار و معرفی LG G7 ThinQ در اواسط بهار ادامه یافت و شرکت‌هایی نظیر OnePlus و Xiaomi نیز گوشی‌های پرچمدار جدید خود را با بریدگی در بالای نمایشگر ارائه داده‌اند. به‌نظر می‌رسد تیم طراحی گوگل تصمیم گرفته است از این روند تبعیت کند؛ بدین جهت، بریدگی در بالای نمایشگر اعمال شده است تا Pixel 3 XL را از تمامی پرچمداران پیشین گوگل متمایز نماید. 

با وجود اعمال بریدگی در بالای صفحه‌نمایش، گوگل حاشیه‌ی پایین نمایشگر را حفظ کرده است تا بلندگوی دیگری را در پایین گوشی جای دهد؛ بدین شکل، صدای خروجی دستگاه با قرار گرفتن دست روی بلندگو در لبه‌ی پایین گوشی، تضعیف نخواهد شد. گوشی Pixel 2 XL نیز با بلندگوی دوگانه عرضه شده بود و به‌نظر می‌رسد Pixel 3 XL به این روند ادامه خواهد داد.

همان‌طور که در ابتدا نیز اشاره شده بود، گوشی Pixel 3 XL فاقد دوربین دوگانه است که می‌توان آن‌را از نقاط ضعف پرچمدار احتمالی گوگل برشمرد چراکه استفاده از دوربین دوگانه یا حتی سه دوربین در میان گوشی‌های هوشمند رایج شده است و سازندگان مختلفی نظیر سامسونگ و هوآوی، به ترتیب پرچمداران Galaxy S9 Plus و Huawei P20 Pro را با دوربین دوگانه  و سه‌گانه عرضه کرده‌اند.

قابلیت شارژ بی‌سیم از دیگر مشخصات احتمالی است که می‌توان برای گوشی Pixel 3 XL متصور بود زیرا این مدل به پنل پشتی از جنس شیشه مجهز شده است که شارژ بی‌سیم دستگاه را امکان‌پذیر می‌کند. در نسل قبل، بخشی از پنل پشتی گوشی از جنس فلز بود و لایه شیشه‌ای نسبتاً کوچکی در بالای پنل فلزی جای گرفته بود.

شایعه شده است که پرچمدار Pixel 3 XL گوگل در ماه اکتبر 2018 به صورت رسمی به همراه مدل کوچک‌تر خود یعنی Pixel 3 معرفی می‌شود؛ البته برخلاف نسخه XL، مدل کوچک‌ فاقد بریدگی در بالای نمایشگر 5.3 اینچی خود است. گفته می‌شود پرچمدار جدید Pixel 3 XL با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی از نوع OLED عرضه خواهد شد؛ پنل نمایشگر توسط LG Display تأمین می‌شود. همچنین احتمالاً تا پایان سال، گوگل از ساعت‌مچی هوشمند خود با سیستم‌عامل Wear OS رونمایی خواهد کرد و نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم پیکسل بادز را به همراه پرچمداران 2018 خود ارائه می‌دهد.

source: gsm.ir

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

هرچند ایرپاد اپل با تأخیر راهی بازار می‌شود، اما این محصول با استقبال بالایی از سوی کاربران روبرو شده، به‌طوری‌که اپل ظرفیت تولید را افزایش داده است.

اپل هم‌زمان با رونمایی از آیفون‌ ۷ و آیفون ۷ پلاس که دیگر از وجود جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره نمی‌برد، ایرپاد جدید خود را که به‌صورت بی‌سیم به آیفون متصل می‌شود، رونمایی کرد. با وجود اینکه این گجت با تأخیری دوماهه روبرو شده، اما همچنان استقبال از آن بالا است. البته با توجه به پشتیبانی نکردن از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری می‌توان حدس زد که تمام چند میلیون خریدار آیفون ۷ اپل به‌عنوان مشتریان و خریداران بالقوه‌ی ایرپاد بی‌سیم اپل به شمار می‌روند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده در صورت پیش‌خرید ایرپاد اپل، زمانی شش‌هفته‌ای برای تحویل آن ذکر می‌شود. البته شنیده‌ها حکایت از این دارد که تولیدکننده‌ی ایرپاد اپل در چین که کمپانی Inventec نام دارد، به‌صورت شبانه‌روزی در حال تولید این محصول است تا از این طریق بتواند به تقاضای موجود پاسخ دهد. در صورتی که این گزارش صحیح باشد، در هفته‌های آینده شاهد کاهش زمان عرضه‌ی خرید ایرپاد خواهیم بود.

برای استفاده از ایرپاد بی‌سیم اپل کافی است تنها یک‌بار روی کلید تأیید در آیفون یا سایر گجت‌های اپلی کلیک کرد. سنسور‌ها زمانی که آن‌ها را درون گوش قرار می‌دهیم، روشن می‌شوند. دو بار لمس ایرپاد اپل باعث فعال شدن سیری می‌شود. ایرپاد را می‌توان با یک‌بار شارژ تا ۵ ساعت مورد استفاده قرار داد. همچنین قراردادن ایرپاد درون قاب مورد نظر برای ۱۵ دقیقه باعث می‌شود بتوان آن را برای ۳ ساعت دیگر مورد استفاده قرار داد.

ایرپاد بی‌سیم اپل قیمتی ۱۵۹ دلاری دارد و می‌توان آن را به‌صورت مستقیم از فروشگاه اپل پیش‌خرید کرد.

منبع: Zoomit

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

پس از مدت ها گمانه زنی، انتشار شایعات و تصاویر بالاخره کمپانی شیائومی از محصول پوشیدنی تازه خود رونمایی کرد. دستبند Mi Band 3 با بهره مندی از نمایشگری بهتر و باتری قوی تر تنها ۲۶ دلار قیمت گذاری شده و با هر بار شارژ تا ۲۰ روز کاربر خود را همراهی خواهد کرد.

نمایشگر تک رنگ OLED دستبند مذکور علاوه بر افزایش سایز، در زمینه رزولوشن (۸۰ × ۱۲۸) نیز شاهد پیشرفت مناسبی بوده است که استفاده از آن را بیش از پیش لذت بخش می کند. دوام شارژ قابل توجه آن نیز از یک باتری ۱۱۰ میلی آمپر ساعتی ناشی می شود.

شیائومی وعده داده تا Mi Band 3 نسبت به محصول نسل قبل این شرکت (Mi Band 2) از ارگونومی بهتری برخوردار بوده و روی مچ شما بهتر بنشیند. ضمناً مقاومت آن در مقابل نفوذ آب نیز تا عمق ۵۰ متری افزایش یافته که کاملاً اطمینان بخش است.

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی

ویژگی برتر دستبندهای هوشمند سری Mi Band همواره قیمت بسیار پایین آنها بوده. شیائومی همین روند را در خصوص نسل سوم پوشیدنی خود نیز ادامه داده، به طوری که برای تهیه یکی از این گجت ها تنها می بایست ۱۶۹ یوان، معادل ۲۶ دلار پرداخت نمایید. البته اگر بخواهید نسخه ای از Mi Band 3 با بهره مندی از قابلیت اتصال NFC را داشته باشید لازم است تا حدود ۵ دلار به رقم پرداختی خود اضافه نمایید.

محصول مورد بحث در حال حاضر تنها در کشور چین در دسترس قرار دارد، اما احتمالاً به زودی شاهد عرضه آن در سایر نقاط دنیا خواهیم بود. خریداران می توانند این محصول را در سه رنگ قرمز، آبی و مشکی سفارش دهند.

منبع: digiato
  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر فست شارژ Mi Power Bank 2

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر Mi Power Bank 2 حدود 228 گرم وزن دارد و می‌توان به راحتی آن را حمل کرد. ضخامت این محصول فوق العاده 1.4 سانتیمتر است که امکان قرار دادن  در جیب دارد. جنس بدنه پاور بانک شیائومی آلومینیومی است و در برابر خط و خش و سایش مقاوم است و طراحی بسیار زیبایی دارد.

زمان شارژ

در صورت استفاده از شارژر 2 آمپر برای شارژ کامل این پاور بانک حدود 5 ساعت زمان نیاز است. این پاور بانک از طریق درگاه micro USB شارژ می شود و از هر آداپتور استاندارد شارژی که بین 1 تا 2 آمپر خروجی شدت جریان آن باشد، می توان استفاده کرد. از پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر فست شارژ Mi Power Bank 2 برای شارژ دستگاه های اندرویدی و آیفون می‌توان استفاده کرد. همچنین امکان شارژ دوربین و mp3 player نیز دارد. با حجم 10000 این پاور بانک می‌توان گوشی آیفون 6 را سه بار صورت کامل و یکبار تا نیمه شارژ کرد.

پاور بانک,خرید پاور بانک,قیمت پاور بانک شیائومی

درگاه خروجی

درگاه شارژ پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2 از نوع USB مدل A با فناوری Quick Charge 2.0 است. این پاور بانک دارای یک درگاه خروجی 2.4 آمپر است که می‌تواند دستگاه های مختلف را با سرعت مناسب شارژ کرد.

ویژگی ها

وضعیت باتری پاور بانک را می‌توان از طریق چراغ های LED قرار گرفته روی بدنه بررسی کرد. پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر Mi Power Bank 2 در برابر نوسانات  برق و تغییرات دما مقاوم است و در شرایطی که امکان آسیب به دستگاه وجود داشته باشد بصورت خودکار خاموش می‌شود.

شیائومی یکی از خوش نام ترین برندهای تولید انواع لوازم جانبی مانند پاوربانک است, با اینکه زمانی زیادی از تاسیس شرکت شیائومی نمی‌گذرد اما به دلیل طراخی زیبا و کیفیت بالا محصولات خیلی زود جای خود را در دل مشتری باز کرد. محصولات شیائومی به خصوص پاوربانک های این برند در ایران بسیار پرطرفدار هستند. پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر یکی از پرطرفدارترین محصولات شیائومی در ایران است. دلیل آن کیفیت بالا, قیمت مناسب و طراحی شیک و جمع و جور آن است. بدنه فلزی صیقلی این پاوربانک هر کسی را مجذوب خود می‌کند.

امنیت و تشخیص خودکار ولتاژ

سیستم تشخیص هوشمند ولتاژ, میزان ولتاژ مورد نیاز دستگاه های محتلف را شناسایی می‌کند و به مقدار مورد نیاز به سمت آن ارسال می‌کند. این ویژگی باعث جلوگیری از آسیب دیدگی باتری موبایل و تبلت و افزایش طول عمر آن می‌شود. به منظور استفاده از امکان تشخیص هوشمند ولتاژ کافیست دکمه پاور را 2 بار فشار دهید تا این قابلیت فعال شود.

سیستم محافظت 9 لاسه ویژه پاوریانک شیائومی شارژ ایمن و مطمئن برای همه دستگاه ها با همه ولتاژ ها مانند تبلت ها، گوشی های موبایل را تضمین می‌کند.

بهترین پاور بانک,خرید پاور بانک,قیمت پاور بانک شیائومی

چرا پاوربانک شیائومی 10000 بخریم؟

پاوربانک شیائومی 10000 میلی آمپر یکی از زیباترین و باکیفیت ترین پاوربانک های موچود در بازار است و ابعاد برابر با گوشی آیفون 8 را دارد, بنابراین به راحتی در جیب جا می‌گیرد و حمل و نقل آن آسان است. اگر به دنبال خرید پاوربانک زیبا, باکیفیت, مقرون به صرفه و ابعاد مناسب هستید پاوربانک شیائومی 10000 میلی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ویژگی های پاوربانک شیائومی فست شارژ Mi Power Bank 2:

طراحی بسیار زیبا

وزن و ضخامت کم

بدنه تمام آلومینیومی و دو لایه مقاوم در برابر آب و خط و خش

درگاه USB نوع A مجهز به فناوری شارژ سریع 2

مقاومت در برابر اتصال کوتاه و نوسنات برق با خاموش شدن خودکار دستگاه

نوع باتری: لیتیوم پلیمری

ولتاژ و جریان ورودی: 5.0V 2.0A, 9V/12V 18W

ولتاژ و جریان خروجی: 5.1V 2.4A 9V/12V 15W MAX

دارای قابلیت شارژ سریع دو طرفه

محافظت در برابر تخلیه شارژ ناگهانی، شارژ بیش از حد دستگاه، ولتاژ و جریان ورودی

مقاومت گرمایی و کنترل درجه حرارت

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

پاوربانک شیائومی 10000

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

شارژر وایرلس گلکسی اس 9 Wireless Charger Stand

همراه با کابل و آداپتور

استفاده از آخرین تکنولوژی شارژ سریع بی سیم، گوشی های هوشمند S9 و S9 پلاس سامسونگ را می تواند به صورت بی سیم به مراتب سریعتر از گوشی های هوشمند قبلی شارژ کنید. با استفاده از فن آوری های سریع شارژ بی سیم، شما می توانید S9 و S9 پلاس خود را تنها در دو ساعت به طور کامل شارژ کنید.
شیک و با طراحی فوق العاده باریک

این شارژ بی سیم به طور رسمی توسط شرکت سامسونگ طراحی شده است و یک ظاهر منحصر به فرد به گوشی های جدید سامسونگ در هنگام شارژ در منزل یا دفتر، برای گوشی شما ایجاد می کند و همچنین از درهم برهمی کابل و شلوغ شدن میز کار جلوگیری می شود.

شارژر وایرلس گلکسی اس 9 Wireless Charger Stand

میدان الکترومغناطیسی برای شارژ بی سیم Qi

پد شارژ بی سیم Qi سامسونگ اجازه می دهد تا شما گلکسی S9, S9 Plus را از طریق میدان الکترومغناطیسی و گرانشی القایی با استفاده از پد شارژ نمایید که همچنین این باعث ایجاد فضایی زیبا برای شارژ گوشی روی میز در دفتر کارتان و یا در منزل می شود.

لوازم جانبی رسمی شرکت سامسونگ

این محصول رسمی سامسونگ است و با بالاترین کیفیت و استانداردهای ایمنی ساخته شده است.

طراحی زیبا
سرعت شارژ بسیار خوب
تهیه شده از مواد مرغوب
سازگار با گوشی ها دارای قابلیت شارژ سریع
دارای درگاه میکرو USB

برای خرید روی لینک زیر کلیک کنید:

شارژر وایرلس اس 9

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

همه ما با محصولات خوش ساخت سری نوا آشنایی داریم. گوشی‌ هوشمندی چون هواوی Nova 3e که جدیدیترین محصول این شاخه شرکت است، دارای طراحی مشابه پرچمداران این شرکت و با امکاناتی بالا و بروز است.

Nova 3e تلفیقی از امکانات مدرن گوشی‌های میان رده جدید است. بیایید با روشی متفاوت نسبت به قبل در نمایندگی هواوی ایران، مروری بر ظاهر این گوشی داشته باشیم! قاب nova 3e

طراحی هواوی Nova 3e

هواوی Nova 3e دارای یک صفحه نمایش 5.58 اینچی FullView است که یک بریدگی نیز در بالای خود دارد.

هواوی Nova 3e

این هم همان بریدگی، گره یا Notch مشهور، که در آن دوربین جلو، سنسورها، بلندگو و حتی یک چراغ اعلانیه نیز قرار گرفته است.

و این هم تنها نشان از هواوی بودن این گوشی در جلو آن، همانطور که می‌بینید بر خلاف پرچمداران، حسگر اثر انگشت در اینجا قرار نگرفته است.

در سمت راست دستگاه، دکمه‌های کنترل حجم صدا و همچنین دکمه پاور قرار گرفته‌اند که همرنگ بدنه هستند.

این سینی سیم کارت نیز در لبه سمت چپ دستگاه قرار گرفته است. دومین اسلات به صورت هیبریدی بوده و می‌تواند به عنوان شیار کارت حافظه نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

در لبه بالایی چیزی جز میکروفن ثانویه قابل مشاهده نیست. این میکروفن برای حذف صداهای اضافه هنگام مکالمه است.

و هواوی سایر موارد را در لبه پایینی به زیبایی قرار داده است. بلندگو، میکروفن اصلی، جک 3.5 میلی متری صوتی (هورا!!) و پورت USB Type C چیزهایی است که در این لبه جا خشک کرده‌اند.

پنل پشتی گوشی هم دقیقا مشابه پنل پشتی گوشی اصلی یا همان P20 است. با این تفاوت که این گوشی از لنزهای لایکا بهره نمی‌برد، پس خبری از نشان لایکا نیز نیست.

ماژول دوربین کمی برامده است، اما یک حاشیه باریک از آن محافظت می‌کند.

به نظر من، طراحی هواوی Nova 3e با داشتن پنل جلویی ساده و یک دست‌تر بسیار بهتر از پرچمدار اصلی است. این امر به دلیل انتقال حسگر اثر انگشت به پشت دوربین است که من این را بیشتر می‌پسندم.

نمایشگر 5.84 اینچی (اندازه نمایشگرها این روزها دارای اعداد عجیبی هستند!) و طراحی بدون حاشیه آن واقعا هواوی نوا 3 ای را چشم نواز و زیبا کرده است. ارگونومی بهتر این دستگاه به لطف استفاده از قاب فلزی و همچنین شیشه در پشت گوشی بسیار خوب ارزیابی می‌شود. اگر از پاک کردن مداوم گوشی بگذریم، طراحی هواوی Nova 3e بسیار بی نظیر است.

بریدگی صفحه نمایش هنگامی که گوشی خاموش است، قابل مشاهده نیست، اما هواوی برای پنهان کردن آن در حالت روشن نیز چاره‌ای اندیشیده است. این قابلیت نهفته در تنظیمات به راحتی در اطراف Notch یک لایه سیاه رنگ کشیده و سبب پنهان شدن آن می‌شود. سپس این قسمت به محلی برای نمایش اطلاعات اضافی و آیکون‌های سیستمی تبدیل می‌شود. بهتر است به مقاله چگونه در هواوی P20 بریدگی صفحه یا Notch را مخفی کنیم؟ نگاهی بیاندازید تا بهتر با این قابلیت آشنا شوید.

هواوی Nova 3e دارای یک طرفند هوشمندانه دیگر هم هست که نگرانی من را نسبت به مشکلات لبه بسیار باریک بالایی کاهش می‌دهد. هنگامی که گوشی را به صورت افقی نگه دارید، رابط کاربری به صورت خودکار اطراف بریدگی را به رنگ مشکی تبدیل می‌کند. بدین ترتیب تمام محتوای نمایشی در بخش اصلی صفحه نمایش به تصویر کشیده می‌شود.

عملکرد روان

هواوی Nova 3e از پردازنده میان رده کرین 659 اختصاصی هواوی استفاده می‌کند. این همان پردازنده‌ای است که پیش از این در Mate 10 Lite نیز مورد استفاده قرار گرفته شده بود. بنابراین چندان به آن نمی‌پردازیم و تنها به عملکرد بی نقص آن اشاره می کنیم.

دستگاهی که من برای تست در اختیار داشتم دارای رم 4 گیگ و حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. وجود چنین حافظه بزرگی نیاز من را به داشتن کارت حافظه منتفی می‌کند، اما اگر برای شما 128 گیگابایت کم است، می‌توانید با یک کارت حافظه میزان فضای ذخیره سازی را افزایش دهید.

اگر به دنبال یک گوشی گیمینگ هستید، هواوی Nova 3e بهترین گوشی در این رنج قیمتی است. واحد گرافیکی کرین 659، Mali-T830 MP2 است. این پردازنده گرافیکی عملکردی نسبتا خوب دارد و می‌تواند همه بازی‌ها را اجرا کند. البته نه در بهترین سطح گرافیکی آنها.

Nova 3e از سیستم عامل اندروید Oreo و با رابط کاربری هواوی EMUI عرضه شده است.

دوربین بدون حضور لایکا

شاید از نظر طراحی هواوی Nova 3e بسیار مشابه پی 20 باشد، اما در این گوشی هیچ خبری از حضور لایکا نیست. با این وجود نوا 3 ای یکی از گوشی‌های بسیار مناسب برای دوست داران عکاسی است. این گوشی دارای یک ماژول 16 + 2 مگاپیکسلی در پشت خود است که به وسسیه آنها می‌تواند تصاویر معرکه‌ای ثبت کند.


سنسور ثانویه موجود تنها برای عمق بخشی، عکس برداری مونوگرافی و همچنین ایجاد بزرگنمایی اپتیکال است. خوشبختانه رابط کاربری دوربین این گوشی دارای تنظیمات بسیار زیادی است که مطابق نیاز خود می‌توانید آنها را تعییر دهید.


دوربین جلویی نیز یک نمونه 16 مگاپیسلی است که هواوی Nova 3e به وسیله آن به راحتی می‌تواند از پس رقیبان خود براید.

حتی بدون حضور برند Leica، هواوی Nova 3e نیز به خوبی می‌تواند از پس عکس برداری بر بیاید. تصاویر گرفته شده در شرایط نوری خوب و بد، بسیار خوب ارزیابی می‌شوند.

شارژ سریع و عمر باتری

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی Nova 3e در داخل بدنه آن مهر و موم شده است. این باتری با استفاده از پورت USB Type-C و با برخورداری از تکنولوژی شارژ سریع شارژ می‌شود. شارژ کردن این باتری تا 53 درصد، تنها به یک ساعت زمان نیاز دارد. شارژ کامل نیز به زمانی حدود 2 ساعت نیازمند است.


یک تلفن هوشمند با باتری 3000 میلی آمپری باید بتواند تمام روز را به فعالیت ادامه دهد و هواوی Nova 3e نیز قطعا به همین صورت است. با استفاده من و با یک شارژ کامل توانستم در تمام مدت روز از آن استفاده کنم. استفاده من شامل اتصال با داده شبکه، WiFi، عکاسی، تماس تلفنی، وب گردی، مرور شبکه‌های اجتماعی و شنیدن موسیقی است. حتما اگر شما کمتر از گوشی خود کار می‌کشید، باتری این گوشی عمر بیشتری را نیز خواهد داشت.

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

گلکسی نوت ۹، نسل بعدی فبلت‌های بی‌نظیر سامسونگ تا چند ماه دیگر معرفی می‌شود؛ بنابراین انتظار می‌رود این دستگاه بهترین مشخصات ممکن را ارائه دهد.

در حال حاضر بیشترین ظرفیتی که سامسونگ برای حافظه داخلی دستگاه‌های خود مورد استفاده قرار داده، مربوط به گلکسی اس ۹ در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی است. به نظر می‌رسد این شرکت کره‌ای قصد دارد برای گلکسی نوت ۹ یک قدم فراتر برود و شاهد نسخه ۵۱۲ گیگابایتی باشیم. بااین‌حال امکان افزایش حافظه دستگاه از طریق درگاه microSD پابرجا خواهد بود. سامسونگ برای این‌که بتواند مدیریت بهتری روی عملکرد دستگاه در این نسخه داشته باشد، بهتر است از ۸ گیگابایت رم استفاده کند؛ در نتیجه این نسخه می‌تواند به‌عنوان یک دستگاه حرفه‌ای برای ذخیره‌سازی محتوا به‌حساب بیاید.

این مشخصات برای گلکسی نوت ۹ به تأیید نرسیده است و امکان دارد به‌صورت کاملاً محدود در بازاری مانند چین عرضه شود. مشخصات اصلی که سامسونگ برای نسخه جهانی در نظر دارد شامل ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است. گلکسی نوت ۹ در بازار آمریکا با اسنپدراگون ۸۴۵ و در دیگر بازارها با اکسینوس ۹۸۱۰ عرضه خواهد شد. تفاوت مدل‌های اصلی از این دستگاه محدود به چیپست و حافظه نیست و به نظر می‌رسد در زمینه‌ی دوربین هم شاهد تفاوت‌هایی در بازارهای مختلف باشیم.
منبع: zoomit
  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

نوکیا ۸ سیروکو نسخه بهبود یافته نوکیا ۸ است که در حال حاضر بهترین و قوی‌ترین گوشی نوکیا شناخته می‌شود. نوکیا با تغییراتی که روی نوکیا ۸ اعمال کرد توانست نوکیا ۸ سیروکو را قدرت‌مند‌تر از همیشه وارد صحنه رقابت پرچمداران کند. این گوشی به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه از تغییرات بارز این گوشی به همراه قیمت آگاه خواهید شد.

طراحی زیباتر، ضخامت کمتر، افزایش کیفیت دوربین‌ها، افزایش اندازه صفحه‌نمایش، باتری با ظرفیت بالاتر و به کارگیری پنل OLED به جای IPS LCD از پیشرفت‌های اصلی نوکیا ۸ سیروکو نسبت به نوکیا ۸ است. نوکیا ۸ سیروکو نیز بر خلاف نوکیا ۸ فاقد هدفون جک ۳.۵ میلی‌متر است. به همین دلیل باتری، فضای بیشتری را هم‌اکنون به خود اختصاص داده و از ۳،۰۹۰ به ۳،۲۶۰ میلی‌آمپر افزایش یافته است. لبه‌های صفحه‌نمایش منحنی شکل شده‌اند و شباهت زیادی به Galaxy S7 edge دارد. 

یکی از اقدامات عجیب نوکیا به کارگیری پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ همانند مدل قبلی در ساخت نوکیا ۸ سیروکو به جای اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است. برخلاف پردازنده که دستخوش هیچ گونه تغییری نشده، حافظه‌داخلی از ۶۴ به ۱۲۸ گیگابایت و رم از ۴ به ۶ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های نرم‌افزاری این پرچمدار به کارگیری اندروید شبه خالص (Andoird One) است که شباهت زیادی به گوشی‌های گوگل پیکسل با سیستم‌عامل اندروید خام دارد. نوکیا ۸ سیروکو به دلیل پشتیبانی از Android One به روز رسانی‌های سیستم‌عامل را نسبت به دیگر گوشی‌ها زودتر دریافت می‌کند. 

نوکیا ۸ سیروکو در بازار کشورمان  طرفداران خاص خودش را دارد و شاید هر کسی حاضر نباشد ۵ میلیون تومان برای خرید این پرچمدار هزینه کند اما بدون شک یکی از گزینه‌های برتر است. 


  • mousa shamsaei