اخبار دیجیتال

دیجیتال فناوری تکنولوژی موبایل لوازم جانبی

اخبار دیجیتال

دیجیتال فناوری تکنولوژی موبایل لوازم جانبی

  • ۰
  • ۰

نوکیا ۸ سیروکو نسخه بهبود یافته نوکیا ۸ است که در حال حاضر بهترین و قوی‌ترین گوشی نوکیا شناخته می‌شود. نوکیا با تغییراتی که روی نوکیا ۸ اعمال کرد توانست نوکیا ۸ سیروکو را قدرت‌مند‌تر از همیشه وارد صحنه رقابت پرچمداران کند. این گوشی به تازگی وارد بازار کشورمان شده است. در ادامه از تغییرات بارز این گوشی به همراه قیمت آگاه خواهید شد.

طراحی زیباتر، ضخامت کمتر، افزایش کیفیت دوربین‌ها، افزایش اندازه صفحه‌نمایش، باتری با ظرفیت بالاتر و به کارگیری پنل OLED به جای IPS LCD از پیشرفت‌های اصلی نوکیا ۸ سیروکو نسبت به نوکیا ۸ است. نوکیا ۸ سیروکو نیز بر خلاف نوکیا ۸ فاقد هدفون جک ۳.۵ میلی‌متر است. به همین دلیل باتری، فضای بیشتری را هم‌اکنون به خود اختصاص داده و از ۳،۰۹۰ به ۳،۲۶۰ میلی‌آمپر افزایش یافته است. لبه‌های صفحه‌نمایش منحنی شکل شده‌اند و شباهت زیادی به Galaxy S7 edge دارد. 

یکی از اقدامات عجیب نوکیا به کارگیری پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ همانند مدل قبلی در ساخت نوکیا ۸ سیروکو به جای اسنپ‌دراگون ۸۴۵ است. برخلاف پردازنده که دستخوش هیچ گونه تغییری نشده، حافظه‌داخلی از ۶۴ به ۱۲۸ گیگابایت و رم از ۴ به ۶ گیگابایت ارتقا پیدا کرده است. یکی از بهترین ویژگی‌های نرم‌افزاری این پرچمدار به کارگیری اندروید شبه خالص (Andoird One) است که شباهت زیادی به گوشی‌های گوگل پیکسل با سیستم‌عامل اندروید خام دارد. نوکیا ۸ سیروکو به دلیل پشتیبانی از Android One به روز رسانی‌های سیستم‌عامل را نسبت به دیگر گوشی‌ها زودتر دریافت می‌کند. 

نوکیا ۸ سیروکو در بازار کشورمان  طرفداران خاص خودش را دارد و شاید هر کسی حاضر نباشد ۵ میلیون تومان برای خرید این پرچمدار هزینه کند اما بدون شک یکی از گزینه‌های برتر است. 


  • ۹۷/۰۳/۰۶
  • mousa shamsaei

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی