اخبار دیجیتال

دیجیتال فناوری تکنولوژی موبایل لوازم جانبی

اخبار دیجیتال

دیجیتال فناوری تکنولوژی موبایل لوازم جانبی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J6 به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد. برای محافظت بیشتر از لنز دوربین اطراف آن کمی برجسته تر طراحی شده است.

قاب محافظ  Galaxy J6 به خوبی از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. این قاب محافظ جنس نرم و لطیف و رنگ مات و زیبا دارد. ضخامت این کاور بسیار مناسب است و در عین حال که از گوشی محافظت می‌کند ابعاد آن را بزرگ و حجیم نمی‌کند.

قاب گوشی سامسونگ Samsung Galaxy J6 2018

 

قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J6 کیفیت بسیار بالا و جنس نرم دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود, قاب محافظ نیز طراحی زیبا و ظریف دارد.

  • mousa shamsaei
  • ۰
  • ۰

قاب گوشی Galaxy J4

قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J4 به خوبی از گوشی شما در برابر خط و خش و ضربه محافظت می‌کند. این قاب محافظ جنس نرم و لطیف و رنگ مات و زیبا دارد. ضخامت این کاور بسیار مناسب است و در عین حال که از گوشی محافظت می‌کند ابعاد آن را بزرگ و حجیم نمی‌کند. قاب Galaxy J4

قاب گوشی سامسونگ Samsung Galaxy J4 2018

قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J4 به دلیل طراحی دقیق و حرفه ای جای پورت, سنسور و دوربین به خوبی برش خورده است و هیچ گونه مزاحمتی برای استفاده از آنها وجود ندارد. اطراف گوشی را به خوبی پوشش می‌دهد و محافظت 360 درجه دارد. برای محافظت بیشتر از لنز دوربین اطراف آن کمی برجسته تر طراحی شده است.

قاب محافظ گوشی Samsung Galaxy J4 کیفیت بسیار بالا و جنس نرم دارد که علاوه بر اینکه از گوشی در برابر ضربه به خوبی محافظت میکند ابعاد گوشی را بزرگ نمی‌کند و از زیبایی آن کاسته نمی‌شود, قاب محافظ نیز طراحی زیبا و ظریف دارد.

  • mousa shamsaei